2007年8月12日 星期日

打邊爐

昨日短週所以唔洗返工, 佢媽媽煮完銀針粉之後就同佢爸爸返大陸啦, 我同Pong食完野之後就執野去做gym, 做做下gym, Pong個同事打比佢, 所以佢要走先, 而我就自己做多一陣沖涼, Pong打比我話搞掂係樓下等我, 4點幾就返到屋企, 5點幾起程返深圳小肥羊, 勁勁勁多人等位



好濃嘅湯底


佢外形好似河粉, 但佢食落好好味架


我以前唔食青瓜, 但試過尼樣之後我就食啦


尼兩樣第一次叫, 超超超難食, 係羊肉黎架


係羊肉, 不過好好食, 每次都會叫架


係豆苗呀, 同香港嘅唔同, 不過好食過香港個d


食完9點幾啦, 出左門口之後個身有陣小肥羊嘅味, 之後就搭火車, 11點幾返到屋企就瞓覺啦


14 則留言:

  1. 得閒嚟我嘅blog回應一下!!!!! http://hk.myblog.yahoo.com/naturalyipyuenman/

    回覆刪除
  2. 我食過次小肥羊@@....不過...d羊好so丫@@....

    回覆刪除
  3. Kent, 一片片嘅羊肉就唔so, 但用羊肉做嘅丸就超so

    回覆刪除
  4. 我都去過小肥羊果到食呀,不過好似係喺東門果邊呀~佢真係好平呀

    回覆刪除
  5. 好似好肥咁wor~~~ 要做返多d gym先得啦~~

    回覆刪除
  6. 上去食, 計埋車錢都平過係香港食..............

    回覆刪除
  7. 紗也加 , 其實我唔係好認得 d 路 , 應該唔係 死狗正 , 係呀 , 食埋尼餐就要努力啦 可愛小貓咪 , 超抵 , 我地食左 9 樣餸都係 $19x 包 , 係呀

    回覆刪除
  8. 牛成日叫我上去試下...我成日都唔肯... 但見你同pong咁方便咁...又抵...um...係咪真係要諗下呢我!?

    回覆刪除
  9. VickiE, 真係好抵架 , 不過返到屋企有攰 d 囉

    回覆刪除
  10. 計埋車錢..都抵過你香港食???

    回覆刪除
  11. 薇姐, 無錯 我試過係香港食, 四個人八百幾蚊, 一d 都唔飽....... 返廣州食, 四個人兩百幾蚊, 飽到唔識陏......... 六百蚊包架車來回你估下得唔得呀啦.........

    回覆刪除
  12. 包 , 邊個係薇姐??由邊度去邊度呀??不過我諗都應該可以嘅

    回覆刪除
  13. HI~~好耐冇見呀~我尋日都約左DBLOG友上去食呀~^^ 呢D香港叫翡翠苗~ 超市間中有得賣~配埋佢個湯底勁正呢~ 我都覺D餃子好SO, 羊拼盤都SOSO地, A級就食好多片先開始覺SO 肥羊粉超正! 湯底又係~不過冇試到個麻辣, 唔知係咪真係好辣呢~真係有D後悔:P 我地去左福田店~傳聞中最好味又最多人既分店, 不過我地早去唔駛等, 不過走O個時就勁多人呢!! http://hk.myblog.yahoo.com/scorpio_3210/article?mid=15544&new=1

    回覆刪除