2007年8月25日 星期六

打邊爐

前幾日Pong已經約左佢d舊同學昨晚食飯, 而我本來諗住唔跟佢去, 點知昨日我真係做到, 想放工就即刻見到佢, 所以我就唔去做運動同佢一齊去, 佢地約左7點係觀塘工業區個間好x王度食, 到8點鐘先叫野食, 真係好肚餓呀, 佢地一路食一路吹, 我就係度聽同 笑, 佢地多數都係講八掛野, 所以幾好聽架, 太約10點就埋單走人, 行左去apm Pong就提意去滿x度飲糖水, 我都好耐無飲過啦, 我就叫左碗黑糯米, 好好味架, 佢地一吹就吹到11點幾差唔多12點, 之後就各散東西, 我同Pong就去左租跟蹤, 返到屋企就睇戲, 2點幾就瞓囉

沒有留言:

張貼留言