2007年8月12日 星期日

晚餐

因為Pong爸媽返左大陸所以今日晚餐又係我煮, 8點幾Pong去左吉之島買野, 佢仲買左盒士多啤梨比我食添, 好鬼大粒架




個雞排同d菜都係佢媽媽買定比我地今日煮架, 芝士腸同午餐肉係Pong買黎加餸嘅, 三樣餸都煮到我一頭煙, 真係辛苦, 我覺得d菜炒得好過之前幾次不過Pong話啖左少少喎, 不過今次最失敗嘅係d飯硬左少少。



我問Pong今次有幾多分, 佢話有70分, 都唔知講真定講大話嘅。

食完飯我梗係洗碗, 之後就係食士多啤梨啦。

9 則留言:

  1. 啲士多啤利甜唔甜呀????我都好鐘意食士多啤利呀~

    回覆刪除
  2. 你都唔算懶o個D bor! 哈哈...

    回覆刪除
  3. 士多啤梨丫...我超鍾意食丫....正...

    回覆刪除
  4. 紗也加, 有少少酸囉 樂樂, 所以間唔中一次 VickiE, 梗係啦 Kent, 係超正, 一晚食晒啦 死狗正, 對我黎講一般已經係好好啦

    回覆刪除
  5. ......d strawberry一定好好食梗喇!!!

    回覆刪除
  6. 今年d 士多啤梨真係好好味,我都已經食左兩盒啦!

    回覆刪除