2007年8月20日 星期一

好睇

星期六下晝放工就返左屋企, 瞓到Pong放工返黎, 我地都無去做運動, 大約7點半就食飯, 食飽飯佢例牌要去apm行街街, 行行下佢話想睇戲, 所以買左不能說的秘密啦, 買完返左屋企hea到11點半就出門口啦, 去到戲院又買燒賣同燒狗, 不過真係幾好食架。


因為Pong之前睇影評得70分所以遲遲都未去睇, 睇完之後我覺得尼套戲係, 我最鐘意睇周杰倫彈鋼琴, 簡直就係正。而且Pong仲喜歡左個女主角添, 因為佢短頭髮喎。

6 則留言:

  1. 點解你哋成日都咁夜先睇戲架????    

    回覆刪除
  2. 睇過片段, 麻麻地..........

    回覆刪除
  3. 個個fd睇完都話第1次拍0既水準ok喎~ 搞到我都想去睇添呀~ ps:火火,咩係燒狗呀 係咩熱狗?你打錯字?

    回覆刪除
  4. 周董既戲我就無咩興趣睇 , 戲院有燒買買架 ?? 熱狗我就知有 , 但燒買就好小聽見有得買

    回覆刪除
  5. UA 有 "老水" 小食賣添呀.........

    回覆刪除
  6. 我都話左好睇啦lee套野... jay就真係好勁,....

    回覆刪除