2007年8月26日 星期日

20070826

Pong要幫佢爸爸出街, 所以9點就出左門口, 我就9點15分起身換衫出旺角, 佢係旺角街市得我之後去左大快活食早餐, 食完就去做gym, 我地去到10點50分, 我就用極快速咁換衫, 因為11點要玩body pump, 我落到去剛剛, 我仲幫Pong霸定位, 之後12點10分玩body combat, 1點幾玩完啦, 諗住做一陣機, 點知Pong話佢件衫好臭, 所以要沖涼走啦, 之後就去左朗豪坊嘅i.t, 雖然佢減價, 但我只係買左個Nike嘅護腕咋$20, 之後咩都買唔到, 因為實在太亂太多人啦, 3點行左去先達附近嘅越興苑食野, 食完就搭車返屋企啦

返到屋企坐左一陣就搭地鐵去北角, 因為Pong上次係Mike度見到個袋幾靚所以去睇下, 見到個袋啦, 搞到我心思思想買$17xx呀, 之後我都係走左, 係銅鑼灣周圍行, 行到6點幾就搭車返屋企, 返到觀塘又去左apm, 我係fingercoxx度買左條裙, 因為我調左職之後唔可以著短褲返工啦, 但以家咁鬼熱點著長褲呀, 所以我要買多條裙囉, 之後行多一陣就返屋企食飯啦

10 則留言:

  1. wow...你成日都去占...咁咪好fit囉.....

    回覆刪除
  2. 我個fd尋晚又去i.t.購物呀.... 我好怕返工要著到44正正呀...好彩e家lee度唔洗傘~ ps:唔記得問火火你學成點呀?上手未?

    回覆刪除
  3. 成日都要唸著咩番工.其實都幾麻煩呀~

    回覆刪除
  4. 火火妹! 你有無轉到位o架? 咁...玩到blog...睇到劇嗎?

    回覆刪除
  5. 咁而家你要著d咩返工咖...???要斯文d????

    回覆刪除
  6. 返工都仲著短褲~~~ 買多幾條裙啦~~

    回覆刪除
  7. 為著咩衫返工都幾頭痛 , 平時唔夠時間我求其搵件t+牛就返工

    回覆刪除
  8. Kent, 最慘, 我成日食野囉 祖兒豬, 仲未上手呀 紗也加, 係呀 VickiE, 有呀, 不過就無時間係公司睇blog啦 樂樂, 係呀 柯比布, 咁又唔洗好斯文嘅, 一條牛仔褲都ok囉 死狗正, 因為我公司都有同事著短褲嘅 淡普洱, 我都同你一樣

    回覆刪除
  9. 火火 對唔住!幾日無嚟搵你, 我個陣食嘅生果係蘋果、梨、香蕉、西柚, 生蕃茄, 依家就轉食生青瓜...大快活D西式早餐好高熟量架

    回覆刪除