2007年8月27日 星期一

忙死左

今日9點返到公司, 食完個餐肉飽就開始做野Wow,  一做做到1點鐘, 又開飯啦, 食完飯我都無抖過又繼續做野, 話咁快就6點鐘, 6點10先走


之後就搭火車出旺角, Pong係m記食住等我, 我到左Pong就買左個豬柳蛋漢寶比我食, Pong話攰攰地所以無去做gym, 行左兆萬同潮特之後就去食龜苓膏, 食完就搭小巴返屋企, 返到屋企剛剛好開飯, 我食左少少咋, 因為我要節食

11 則留言:

  1. 6點10就走得,都未算好忙呀~~~ 我8點都未走得呀~~

    回覆刪除
  2. 其實OT真係好慘呀.........火火妹,你有冇做過一啲日日都要OT既工呀????

    回覆刪除
  3. 岩岩接手係會忙少少GA~遲D做慣左就會多返D時間啦~ 加油呀~

    回覆刪除
  4. 節食@@...不過餐肉飽同朱柳旦漢堡好似好高卡wo@@....

    回覆刪除
  5. 6點幾出旺角食個飽, 之後行左兩個商場, 再食晚飯同 龜苓膏......... 你真係唔做gym 唔得囉............

    回覆刪除
  6. wa..你個日都係好充實啦........未停過....

    回覆刪除
  7. 死狗正, 我嘅返工時間係9點至6點, 除非真係有急野做啦, 我先會遲走 紗也加, 有呀, 以前係site做, 每個月都要開會, 開會前一天一定會做到9點幾10點先走得 祖兒豬, 大家一齊加油 Kent, 都係間唔中食下啫 包, 如果我一個禮拜唔做gym的話一定會肥 柯比布, 係呀, 時間仲過得好快添

    回覆刪除
  8. 我番咗大陸!!!所以好少上來!!!sor...

    回覆刪除