2007年8月3日 星期五

逛街

昨晚放工去左尖沙咀街行,其實我係想去玩具反斗城睇水泡,去到都無咩款,所以最終無買到。睇完去左肯德雞食左少少野,之後就係尖沙咀周圍行,行到10幾竟然一樣野都無買,可能荷包前個月受過嚴重創傷,所以無咩心機買野。


行完坐巴士返屋企啦,返到屋企,之後就睇電視睇到點幾。

11 則留言:

  1. 又咁夜食飯呀..........

    回覆刪除
  2. 行街買唔到o野...唔似你bor火火妹!

    回覆刪除
  3. 你買水泡係咪諗住去游水呀 天氣咁熱又係幾好0既~~(發現火火同我一樣都係唔識游水0既 呵呵呵~)

    回覆刪除
  4. 行街買唔到o野好慘架 .....我經常都係咁.....尤其係月尾吵.....

    回覆刪除
  5. 包, 每日都差唔多時間食飯嘅 VickiE, 諗起d咭數就怕啦 袓兒豬, 我好想學,但我又怕 紗也加, 係呀,我見到有好幾件衫都係唔洗200蚊,但我都唔敢買呀

    回覆刪除
  6. 想睇水泡..就梗係去花園街啦..又多款又平....

    回覆刪除
  7. 謝謝你留言! 買水泡唔一定去反斗城買啫! 其它地方會有好多款, 但邊度有, 我就唔知喇! ^^

    回覆刪除
  8. 喂, 大家今晚花園街見啦.......

    回覆刪除
  9. 柯比布 & 樂樂 , 等我今晚去睇下先 謝茜嘉 , 我諗住玩具反斗城會多款 D 嘛 包 , 你又要買水泡呀 Kent, 係超好味,我好鐘意食

    回覆刪除