2007年8月17日 星期五

矛記性

每日放工我都會check下自己有無留低野, 星期四晚我都係咁做, 上左巴士先記得無攞飯盒, 不過好彩屋企仲有一個, 超大個不過都用住先啦。點知昨晚行到半路先知無攞飯盒, 唉!搞到我今日無得帶飯啦, 連佢媽媽都問我做咩事咁無記性, 連續兩日都無攞。

9 則留言:

  1. 不如你好似日本人咁, 將個飯盒收係背脊啦.........

    回覆刪除
  2. 係咪最近多左野做呀?定有咩事煩緊! 如果唔係點解兩日都唔記得0既~呵呵~

    回覆刪除
  3. 好明顯係個天唔想你食咁多, 因為你減緊肥呀!

    回覆刪除
  4. 包, 點收呀?? 袓兒豬, 咁又無喎 樂樂, 食外賣咪仲肥

    回覆刪除
  5. 食完洗好即擺入袋會唔會好 d 呀

    回覆刪除
  6. 我平時都係洗完就咁放係櫃但都記得攞 , 今次真失竊 , 你嘅方法應該會好好多

    回覆刪除
  7. 火火妹, 有冇見過和服呀........成包 "咩" 係背脊就唔會唔記得啦........

    回覆刪除
  8. 睇黎你要買定一打係屋企自門口先得lu~

    回覆刪除
  9. 不如你下次食完飯之後即刻擺番落袋.咁咪得囉~

    回覆刪除