2007年4月11日 星期三

沙角村打冷

昨日放工本來諗住返大陸食飯,結果因為我唔想去太遠,所以就去左沙角村打冷啦,今次係我第二次黎沙角村打冷嘅。
蠔仔粥,初初我唔知仲以為點解咁水嘅,原來潮州粥係咁嘅




不過Pong話佢今次唔係咁好食喎。


椒鹽瀨尿蝦,因為上次食過係超好味,所以今次一定要叫,不過一黎到食第一啖就............係唔係椒鹽賣晒啦??無味嘅




蝦醬炒通菜,未黎到之前Pong已經講定,一定係蝦醬賣晒,結果真係但又未知至於好淡嘅



海蜇手撕雞,望落好似雞絲粉皮,食落都係,不過又係無味。


總括來講係差差差差差差差差差差差差差差差.........下次真係唔洗再去食啦,第一次同第二次嘅分別真係差得好好好好好好好好好好好好好好.......遠

10 則留言:

  1. D椒鹽瀨尿蝦一睇就知無椒鹽...禁乾淨....我上一次係廟街食有好多椒鹽咖...多到好咸TIM....

    回覆刪除
  2. 雖然個樣好似好好味, 但係原來麻麻, 下次唔好幫親佢啫.

    回覆刪除
  3. 睇樣呃到下人喎 , 原來乜都無味架 , 下次唔好再幫襯啦 , 好多時第 1 次食同第 2 次食會好大分別 

    回覆刪除
  4. 我都覺佢個賣相好似幾好味咁, 原來冇味??!!唔通換左師傅??你住得好似好近china咁既, 成日都聽你講話番大陸??

    回覆刪除
  5. 可能佢轉o左人呀!!! 下次唔好去囉!!! 佢又係衰o既!!! 睇落去都已經係 差 啦~~~~~~~~~~~~~~~

    回覆刪除
  6. 原來香港既蠔仔粥同我地澳門個d係唔同架. 我地個d..真係粥,蠔仔同肉碎..

    回覆刪除
  7. 唔好咁失望啦!下次到第二度食啦! 我都試過去同一間餐廳第一次同第二次差好遠呢!覺得點解D水準差咁遠嘅?為左唔想失望,通常唔會再去啦!

    回覆刪除
  8. 我都好中意食呢D打冷架!搵日一齊食吖!都好耐冇同你食飯,天后好似有間都唔錯架!

    回覆刪除
  9. Re:柯比布, 下次都去廟街試下先 Re:QQ, 下次真係請都唔去,真失望 Re:嘉莉仔, 就算係賭錢輸左都唔會咁大分別架...係返深圳啫,我係沙田返工,住係觀塘囉 Re:淡普洱, 賣相真係ok架 Re:VickiE, 但都幾多人食喎,可能只係蝦我地咋 Re:瘋, 你住係澳門架??Pong話尼d係潮洲粥喎 Re:carcar, 不過我好衰架,第一次好食我一定會掛住架 Re:Carol, 好呀...要搵埋阿Ling我想見下佢個寶貝仔

    回覆刪除