2007年4月16日 星期一

健身 5

今日6點我就拿拿"林"走人啦,我約左阿Sir7點囉,去之前我係兆萬隔離買左一個冬甩食呀,好好味架。食完換埋衫都差不多7點啦,阿Sir今日好準時....幾好基本上今日玩返之前玩過嘅野,但我之前三Set以家要玩四Set....好慘呀。
不過我覺得我隻腳好似好力左,因為我都可以順利完成,始終都係做背脊那部機做唔到,不過我會努力嘅,話咁快就過左一個鐘啦,之後阿Sir叫我落去踏單車,踏左半個鐘就停啦,因為我腳仔軟啦,踏完之後Pong同佢個FD話做多陣器械就沖涼啦。

11 則留言:

  1. 冬甩好味呀.... 你真係好厲害呀...可以堅持到.. 我自己plan佐每日做半小時運動.. 最後每日都比藉口自己....無做到..

    回覆刪除
  2. 正呀!!!我都想食呀!!~~你要加油呀~!! 我好開心呀火火妹~~我做咁耐運動真係有d成績喇!! feel到d肉好似結實左d呀~~好開心呀~~

    回覆刪除
  3. 我都好鍾意食架!不過其實我最鍾意食甜食!

    回覆刪除
  4.  火火妹... 其實...1個鐘係咪好易過呢?

    回覆刪除
  5. Re:B女,但係有好多隻味架 Re:瘋, 我以前都試過臨瞓之前都要拉下根,踏空中單車50次,結果維持左半個月,但半個月都發覺大比減左少少喎 Re:淡普洱, 係,不過以家唔淨只有糖係面,仲有朱古力添 Re:小紅帽, 我都恭喜你,我地一齊加油啦 Re:VickiE, 前幾堂就係,但我諗以後嘅日子就唔係

    回覆刪除
  6. 佩服你呀火火...我放左工就成條蛇咁乜都唔想做啦~嘿嘿~你要keep住呀!!!

    回覆刪除
  7. 火火妹~你轉o左head office係咪好忙呀?... 返到屋企又無update blog咁o既... 好攰嗎? 小心身體呀記住~凍o左呢!!!

    回覆刪除
  8. 火火妹 ~ 不要吃太甜喔!熱量高耶!...我公司現在也有同事和你一樣去玩gym..

    回覆刪除
  9. Re:袓兒豬, 我以家返到屋企都好似蛇架 Re:VickiE, 真係忙過以前好多呀,返到屋企又唔想郁 Re:阿新, 你都可以同你同事一齊玩架

    回覆刪除