2007年4月10日 星期二

20070409

今日係假期最後嘅一日,但對於我黎講就一樣要返工,「唉!我真係命苦啦。」Pong係五日假期裡放左頭3日,所以同我一樣今日都要返工,我地下午去左市中心食Lunch,係我最愛嘅壽司,我覺得元綠嘅野差左 無以前咁好食,Pong話D雞軟骨炸得唔靚,而且以前嘅迴轉係有好多款咁轉下轉下,但以家唔係啦,得3、4款,而且每款都係"痴"埋一齊放,搞到好似全部都係一樣咁,真係有D失望。

食完野行左一陣就搭火車各自返公司,我見Manager未返,所以睇"白色巨塔",睇到4點鐘佢先返黎,佢12點幾已經出左去啦,之後佢坐左一陣又出左去,今次6點先返,返黎又攞包包走人lu,以我就6點15分先走,因為要等埋Pong搞掂D野先走,費事係火車站等佢咁耐,之後去左旺角食左碗面就去做gym啦


做完gym 9點半啦,沖完涼係旺角行左一陣就坐車返屋企,返到屋企又食飯,好彩都隔左個幾鐘啫,如果唔係今日咪白做。

沒有留言:

張貼留言