2007年4月9日 星期一

20070408

唔知點解10鐘就起左身,跟住就擦牙洗面,之後煮左個辛辣面仲飲都罐zero添,真係飽啦
食完野就上網睇下其他人嘅Blog,到1點幾就換衫執袋去沙田搵Pong,去到啦等到3點幾又去食野,4點半行去搭火車去旺角做gym,我發覺無人迫我真係做幾下就唔做,咁點得架??太約7點半就沖涼,沖完涼焗左一陣,真係舒服

今次係我早過佢,所以我係樓下等佢,之後係旺角行左一陣,到9點就搭車啦,返到屋企就有飯食,有我最愛食嘅"冼"呀,真係唔肥都幾難,好彩仲趕得切睇寫意人生啫,睇完就睇旺角黑夜,做廣告時有個新聞預告,有一則新聞講中環有個七十幾歲嘅阿伯攞貨時比D衫塞住失救以死,佢老婆之後仲可以去開檔,跟住Pong、伯母就即刻話有無搞錯,可以當無時發生嘅??係咪個老婆幫佢買重保險,之後謀殺佢就做到好似係佢自己唔小心呢??〈我都係諗下啫〉

7 則留言:

  1. 唉 , 都唔明點解屎左個老公都當冇事發生咁

    回覆刪除
  2. 俾著我就真係唔得啦!我一定會無晒心機,物都唔想做啦!

    回覆刪除
  3. 唉!尼個世界上咩人都有

    回覆刪除
  4. 我返來呀火火 你lee個假期過成點呀?

    回覆刪除
  5. Re:袓兒豬, 唉!唔好提啦,我只係放左清明節同星期日咋 ,所以都無得去玩,只係做下gym咋

    回覆刪除