2007年4月24日 星期二

20070424

今日朝早返左地盤先,因為有D文件急住要攞返去,而且我仲可以遲少少起身添,因為返地盤只要十五至二十分鐘車程啫,咁梗係唔會放過可以瞓嘅時間啦。交低左文件之後見我張枱又咁鬼多信,所以做埋先走,一做就做到10半,公司個女仔打比我,佢話:你仲唔返來,個天好鬼黑呀。我望下個天,嘩!所以我一收線就即刻執野走啦,我去到大圍,行去火車站就好似倒水咁,未行到一半我下半身已經濕晒啦,返到公司條褲又濕真係好辛苦,好彩原本諗住今日做gym所以帶左對襪可以用黎換,如果唔係仲辛苦呀。
午餐我同同事係公司叫外賣返黎食,我地10個人係個會議室度食,好開心.......嘻嘻哈哈咁。食完飯上左一陣網,又到2點啦,又要繼續工作,真係做到無停手,不過一到6點零四分就打咭走人啦咁先係好員工,準時返工準時放工。

我同Pong一齊搭車返屋企,返屋企之前佢買左個面包食,仲一路行一路食添,今日佢媽媽返左黎,唔洗我煮啦,7點幾返到屋企坐係度等食

8 則留言:

  1. 尋日d雨真係落到狗屎咁大呀~ 好彩收工果陣無咁大咋!

    回覆刪除
  2. 好鬼憎落雨天 , 整到周身濕晒  

    回覆刪除
  3. 唔知仲要落幾多日呢.....落雨..成個人都好懶咁..

    回覆刪除
  4. 有人 煮飯比自己食真係好幸福呀, 有d掛住家人啦!

    回覆刪除
  5. 你就好啦~成日都可以同亞Pong一齊~連返工放工都可以...真係好呀!!!

    回覆刪除
  6. Re:Tino, 係無得換衫所以辛苦啫 Re:袓兒豬, 咁又係連收工都咁大,真係唔得你死呀 Re:淡普洱, 我都係咁話,成日整到條褲腳濕晒好唔舒服 Re:瘋, 我諗遲D仲落得犀利添 Re:樂樂, 咁你可以多D返屋企呀 Re:VickiE, 可能遲D唔得啦,因為佢要調去第二度呀

    回覆刪除
  7. 但你返到屋企都見到佢...都好啦...

    回覆刪除