2007年4月21日 星期六

20070420

尼個禮拜我好叻,每日買埋早餐返到公司都仲係早左兩個字,希望可以維持到啦,我好似無話到比大家知我做咩職位,其實我係做Reception,日日坐係個門口睇住人行出行入

返到公司食完個早餐,見到Manager返黎就開始做野,個Manager好勤力架,每日都9點幾返到公司,1點幾出去食飯,又好準時2點鐘返黎,唔會早走,有時仲會遲走添,比起地盤個Manager就差得遠啦,其實地盤星期六係無得早走架.....但那個Manager又...唉!
9點半到同事都開始返齊,我就要開始工作啦。我地有個行街嘅阿叔,所有文件要出街都係交比佢嘅,會計又要佢去多間銀行,又要去粉嶺攞禁區證,所以我就幫佢去粉嶺啦。

11點幾有位同事又要我幫佢打野,所以我由早上至到食飯都無停過。2點鐘食完飯就去起程去粉嶺啦,其實那處都唔係好難搵啫,去到我足足等左大半個鐘,終於到我啦,蓋埋個印簽埋個名走得啦,返到公司4點啦,返到去諗住攞埋信先上樓,點知唔記得帶鎖匙,行去信箱度睇下啦,好彩有人幫我攞左啫。

當我搞緊D信件時有位姐姐同我講,星期一ISO呀,幫我搞左尼D先啦.....................好呀,點知一搞就搞到7點,唉!不過仲未搞掂,星期一再努力過。

5 則留言:

  1. 雖然好多野咁, 不過好似睇你個情況, 比以前充實喎

    回覆刪除
  2. 我覺得宜家都唔錯呀!繼續努力啦!

    回覆刪除
  3. 火火妹~你辛苦o左好多咁呢!!! 小心身體啊~~~~~~~~~ 不過你好勁呀!!! 好似唔眼瞓咁o既...哈哈 ...

    回覆刪除
  4. Re:嘉莉仔, 我都覺呀,唔洗好似以前咁要諗做咩好 Re:B女, 希望啦 Re:carcar, 我會的 Re:VickiE, 眼瞓架,如果我釣魚的話會比人睇到,所以我要頂住

    回覆刪除