2007年4月13日 星期五

健身 4

約左7點,所以6點就立即放工係火車站等埋Pong就飛奔過去啦,Pong因為未食野,所以係火車站附近買左兩個面包食,其實佢今日係陪我咋,因為昨日佢已經玩到得返半條人命,教練遲左十五分鐘,佢話頭先同緊個學生傾計喎,所以我踏住單車等佢

今次係Replay返上幾堂玩過嘅野,不過加重左,雖然加重左,但我無第一次玩嘅時候咁辛苦,咁係咪我嘅肌肉增加左呢?最後玩多左兩部新機,一部係練胸,一部係練Pat Pat,練胸那部係可以令到個胸部"庭"D喎,不過我點做都做唔到個正確姿勢呀。

我一路玩,隔離有個大隻佬又玩緊,不過個大隻佬一路玩一路叫,每用一次力就叫,我同教練就係咁勁笑,教練同我講,我都可以試下,咁樣係會好力D喎,不過好鬼樣衰啫。好快就過左一個鐘啦,之後又要我跑半個鐘跑啦,9點鐘就去沖涼,係旺角行到10幾點去左食牛根丸米就返屋企啦。

9 則留言:

  1. wa...你好叻呀....我好耐都無做過gym啦...以前做一陣咋...好似比人打完咁..d骨好痛....我一個月都唔知有無一次....我諗你一定好快瘦....比心機...我support你!!!!!

    回覆刪除
  2. 火火,你究竟1個星期做幾日gym呀?

    回覆刪除
  3. 練胸   , 有冇效果睇到呀

    回覆刪除
  4. 加油呀~!! 我依排都自己係屋企做運動 ...(**我想下d肉呀 )

    回覆刪除
  5. 一路玩一路叫...好好笑呀!!! 喂喂~真係去得幾密下bor...  好呀!!! keep住喇!!!

    回覆刪除
  6. Re:朾比布, 謝謝,梗係要努力D啦,比左錢架 Re:袓兒豬, 今個禮拜我去左四日,星期二同六、日休息 Re:淡普洱, 無咁快有效果,而且我仲未掌握得到 Re:嘉莉仔, 謝謝 Re:小紅帽, 你都要努力 Re:VickiE, 無法啦,佢約左阿Sir星期三我要陪佢黎,我約左阿sir星期四,星期五又要陪佢d fd一齊黎,所以咪去得密囉

    回覆刪除
  7. 做gym? 其實有無成效呢? 我懶,所以d朋友成日叫我去玩,我都推哩!

    回覆刪除
  8. Re:喜歡回憶的人, 其實幾好玩,你都可以試下,起碼有人陪麻

    回覆刪除