2007年4月12日 星期四

20070411

一到6點就準時放工,之後係火車站等Pong同佢D同事一齊去旺角做gym,未夠7點已經到啦,因為佢有個同事約左教練7點上堂,而Pong就約左8點,我就係明天。佢地今日帶左個同事來試玩,不過玩左一陣就走左啦,可能佢地今日都要上堂陪唔到佢,所以佢覺得悶大約8點半就走左啦。
今日唔知做咩我係間中心度行來行去都唔知玩咩好,當我行到一樓時剛好見到教練,
教練:點解你今日係度嘅??我:唔得咩......〈係咪串左D呢〉

教練:唔係,你明天上堂唔怕辛苦咩。我:唔怕.....教練:咁你上次玩完返到屋企有無痛呀??我:無bor....〈好輕鬆添〉教練:咁下次要加重D啦。我:唔好啦。

教練:又唔好,咁你記住明天7點幾準時喎,再見。我:byebye〈你條尾〉

8點幾我走左去Pong度睇下佢教練點對佢,我見佢教練同佢做腳嘅器械,嘩!望落都幾重喎,每邊有二個鐵餅,我都係去踏下單車啦。玩到9點半就去沖涼,我仲焗左一陣桑拿,真係舒服。返到屋企,等到10點半食左少少野,等多十五分鐘食西柚,跟住就要執今天的臭東西 & 明天要用的東西。

5 則留言:

  1. 做左幾次gym有無咩特別效果ar

    回覆刪除
  2. 你得1個人...其實唔悶咩...? 俾我...我諗我唔得喇...

    回覆刪除
  3. Re:VickiE, 少少啦,不過跑下步好快過咋 Re:我前日日磅過輕左兩磅,身形就唔多覺,不過我覺得如果第日食野的話那兩磅都依然係度囉。

    回覆刪除
  4. 但係我係屋企做運動..做下d  setup呀..回力帶呀...都好累lu

    回覆刪除
  5. Re:小紅帽, 可能貫左啦,以家做完運動都唔覺累

    回覆刪除