2007年4月3日 星期二

20070402

下午我買左個面包諗住下午四點鐘食,因為約左教練晚七點,所以想食少少野先。到六點梗係急急腳咁走啦,打Pong原來佢已經同佢兩個健身朋友一齊行緊去火車站啦,嘩!洗唔洗咁快呀??

去到健身中心我換好衫之後就去搵人幫我叫教練出黎,因為今日下午Pong叫我打去Confirm一下個教練下邊個,所以我知佢叫咩名,我坐係度等A教練出黎,等左一陣見到佢啦,跟住A教練又叫B人出黎同我講左兩句,B人又叫返A教練喎,最終因為傳遞訊息方面出左少少問題由C教練教我,真係慘,兜左咁大個圈。

等緊C教練時候B人叫左D教練敎下我用個跑步機,佢話可以一路跑一路等唔洗浪費時間喎。跑緊嘅同時,係門口見到兩條著住交叉吊帶背心化晒妝嘅女行緊入黎係我左手邊,佢地周不時都大聲哈哈笑,大佬呀你要人留意你咪出聲囉,佢地嘅笑聲真係好煩。

其實我都唔知佢地係黎做運動定係想溝教練,洗唔洗化得咁行呀,做Show咩??教練終於都到啦,佢教我用器械時嘅姿勢、器械點用,初初覺得好難做,因為成日都要挺胸收腹,做做下開始覺得有少少唔協調,而且個教練話我太耐無用運動,其實知點做但控制唔到D肌肉去做喎,好快就過左一個鐘啦,沖完涼我就打比Pong,嘩!佢已經搞掂係樓下等緊我啦,佢話第一次都搞到手痛腳痛啦,但我一D事都無,然後我梗係篤一佢隻啦,我地經過M記.........好肚餓呀,又唔食得野住,要等一個鐘,等到一個鐘都十點幾十一點啦,點食呀,為有忍,幾辛苦都要忍,不過真係好辛苦,每次係旺角我都要食十蚊四包撈撈,但以家係旺角都唔食得,所以我決定下次做之前一定要食還左個心願先,之後再去受死,結果返到屋企我就飲都一碗湯。

沒有留言:

張貼留言