2007年4月1日 星期日

20070401

今日12點就起左身啦,屋企又得返我一個,一起身就開左部電腦來聽歌上網,擦完牙煮左個出前一丁麻油味食yummy,隔左一陣Pong就打比我啦,傾左一陣,我叫佢唔好阻住我上網,過一陣我就換衫去大圍搵Pong啦。
大約3點幾去到,今日佢無咩做所以我去到就可以走,我地去左食刨冰,又好味又凍,食完本來想去行下街,不過飯氣攻心好眼瞓,所以就搭車返屋企啦,返到觀塘Pong話去New Balance度買對鞋比我明天去做健身時用架,但無我Size一係太大一係太細,如果唔岩都買的話做嘅時候一定好辛苦,所以就無買,為有著住對舊波鞋先啦,6點幾返到屋企Pong即刻瞓左係Sofa啦,仲有"鼻寒"添勁呀,我就沖返個靚涼先...之後就坐係度等食啦

6 則留言:

  1. 你星期日過得雖然平凡,不過感覺上好舒服好溫馨呀

    回覆刪除
  2. 哈哈...可惜唔岩 Size...希望你下次搵到心水喇!

    回覆刪除
  3. 好羨慕你地呀...見到你地好似成日都好溫馨咁...

    回覆刪除
  4. 袓兒豬 & 妮 其實有好時都會鬧交架 B女 希望啦

    回覆刪除
  5. 其實星期日咁過都唔錯呀~~咁溫馨~~哈哈~~

    回覆刪除
  6. 差不多每個星期日你都會過去接Pong bor~好好呀!!! ^^hehee...

    回覆刪除