2007年12月1日 星期六

我好變左心呀

昨晚做運完動, 沖完涼之後係更衣室度可能比d冷氣凍親, 所以返到屋企就係咁流鼻水啦, 雖然病病地, 但我都打機打到1點先瞓


今日11點幾Pong打比我噪醒我之後就出旺角搵佢食Lunch, 我地去左北海道食壽司, 之後佢就陪我去宇宙船度買玩具啦, 嘻嘻...咪就係四葉妹妹個紙皮箱阿楞囉...




入左兩粒電之後佢隻眼就識得發光啦




點解我會話我變左心, 因為我以家好似鐘意四葉妹妹多過史迪仔囉


買完野之後我更係返屋企啦, 去到樓下嘅屈銀紙到買左牙膏同傷風藥, 我要乖乖地食藥, 因為我明天要去郊遊, 唔可以再浪費時間啦

1 則留言: