2007年12月15日 星期六

投明狀

今日放工就搭車返屋企啦, 因為昨日約左世伯&伯母落樓下大排檔食飯(我請), 食飽之後就返屋企睇電視, 11點沖涼, 11點半就換衫去APM, 睇12點
我睇個場唔算多人睇, 前面都仲有空位,  開始我覺得好血腥恐怖, 到中段開始覺得好慘, 睇完之後我覺得如果唔係有劉德華做的話我一定唔會睇囉, 唔係話唔好睇, 而係我以家好怕睇刹人嘅鏡頭



講完套戲, 就講下D黑人憎事啦, 我隔離坐左個男人, 係一丁友黎睇戲, 佢攞住杯爆谷同埋罐裝汽水, 佢就一路睇一路食, 大聲時咪唔覺佢食野D聲囉, 到無咩聲啦, 佢D食爆谷聲同飲野聲簡直就噪到人, 由開場食到完場, 又大聲喎卜卜聲咁, 真係好煩呀

睇完戲都2點幾啦, 明天應該會去章木頭嘅, 咁就星期一見啦............

沒有留言:

張貼留言