2007年12月2日 星期日

20071202

今日10點幾起身之後出旺角嘅M記食野, 食完野就去做運動, 2點做完就係旺角行左一陣食左章魚小丸子就搭地鐵去中環, 每次行中環我都一定睇一個袋, 今次亦都唔例外, 而且我仲試咩左一次, 睇左兩次, 之後Pong都讚成我買, 嘻嘻...咁我梗係買左啦, 而且我仲送左條電話繩比Pong添, 買完野梗係去買六合彩啦, 我買左40蚊

買完晒野就搭地鐵去尖沙咀行街啦, 首先就係去食D野先啦, 我地去左一間叫西遊記嘅野, 都OK好食, 不過杯凍O茶就好甜, 之後就去嘉蓮威老道D上樓鋪度睇野啦, Pong買左一隻手鈪我就買左一隻皮手帶, 買完之後梗係即刻帶住啦

之後行左去海港, 好鬼攰所以去左starbucks度飲咖啡休息下, 飲完之後就搭巴士返屋企啦, 今日又買左好多野呀, 唔知係咪近聖誕啦尖沙咀好鬼多人, 而且D廣場都佈置得好靚, 最衰今日無帶相機啦

頭先9點對六合彩有三注都係中左兩個字, 如果夾埋一齊咪好囉

1 則留言: