2007年11月7日 星期三

牛排

唔知點解尼排無之前咁忙, 可能我已經習慣左啦

昨晚遲左15分鐘走. 出到旺角Pong仲開緊會, 咁我就行去左花園街度食勁辣魚蛋, 真係好好味

食完就行去家樂商場, 因為人有三急, 廁所都咁鬼多人, 無幾耐Pong終於放工啦, 咁我地就周圍行啦, 又去左潮流特區度夾糖, 我仲買左史迪仔嘅印仔添, 行到8點幾就去左第尾牛排度食野, 等左好耐, 有兩對人遲過我地, 但竟然佢地食先, 不過佢d牛排真係好味

最尾仲有朱古力雪糕送添, 兩個牛排餐埋單都係$146


返到屋企都係10點, 仲可以睇一陣"通天", 睇完我就出左廳同Pong睇佢d/l嘅星光大道, 係台灣嘅歌唱比賽囉, 都ok架

睇完就去覺覺豬啦

沒有留言:

張貼留言