2007年11月6日 星期二

梳毛毛

昨晚放工Pong無端端話要黎大圍接我之後一齊坐車返屋企

佢仲買左我最鐘意嘅康年菠蘿包比我上車食添, 返到屋企我就上網等食飯, 食飽飽睇電視, 一路睇一路食橙
睇完通天幹探Pong畏野比龍貓食, 畏完佢唔記得關返其中一隻度門, 所以佢走左出黎, 不過一陣就捉返佢, 我抱住佢好得意, Pong就攞起把梳同佢梳毛, 佢d毛打晒結, 一舊二舊咁, 我地都好努力梳左好多, 佢好痛呀所以我地放棄左, 我地兩個身都痴晒毛, 我就慘啦勁敏感, 搞到我隻眼勁痕, 仲流眼水, 結果都係沖個涼先, 每次整佢地都係咁嘅, 但對我以前係寵物店同對住我屋企嘅狗狗又無事


沖完個涼舒服晒, 跟住12點就去瞓覺啦  

沒有留言:

張貼留言