2007年11月18日 星期日

燒烤

昨日係短週所以唔洗返工, 11點幾出旺角搵Pong食Lunch, 食完我就去左銅鑼灣一個人行街, 唔知咩事勁多人, 行到4點鐘就坐車返屋企啦, 返到屋企一陣Pong打比我叫我落樓啦, 因為佢楂公司車黎車我, 之後再接佢其中兩個同事去燒野食

我地嘅目地係大尾篤勁入嘅位置, 楂車好似要10分鐘喎, 係自己霸爐燒嘅, 不過無咩人, 好黑, 得D路燈, 連燒雞翼都唔知熟未

我地坐車時已經見到隻牛係旁邊行緊, 到燒到一半途中, 隻牛終於行到上黎, 唔知佢有無人養呢

燒到太約11點幾就開始收拾啦, 跟住有6個人就去左一個朋友仔屋企玩啦, 個朋友仔係男仔一個人住, 有兩間房, 一個間係佢瞓嘅, 以另一間係用黎擺衫架, 我都好想有間屋企咁呀, 男仔黎講佢都好整齊架, 玩到3點幾就坐車返屋企啦, 返到屋企沖埋涼都4點幾啦







兩張相都係用新相機影架, 影功係差左D, 我以家仲努力摸索緊呀

沒有留言:

張貼留言