2007年2月28日 星期三

芝麻飽

昨天又要返蛋糕課啦,好似隔左成兩個禮拜lu,今次阿sir教芝麻飽ar。聽到個名都覺得好食ar。
但做嘅時候真係辛苦,因為要張d細菌發酵,阿sir有講過點解,不過我唔記得左...haha...那些東西叫依士粉,加糖、根粉同熱水,用手攪好等佢發,那種味真係想嘔ar,我地有五組,所以要做唔碗,搞到成個課室都係臭味ar



今次做尼個包比較耐,因為成日都要等...所以10點先放得學ar。


做好之後我食左幾啖『好淡』,唔知係咪先前嗅到發酵那種味,所以食時都覺得有味,阿sir最尾都攞左d果醬比我地夾係中間,會好食好多

係咪好似係面包店買嘅咸包咁呢??

6 則留言:

  1. 未完成之前個樣就... 不過完成左又好似睇落幾正喎~ 你0係邊度學啊?

    回覆刪除
  2. 勁喎~^^hahaa~因為我覺得包係好難整o架!!! 要搓...好攰囉?! ^^hahaa... 同埋完成之後...好似樣呀!!!

    回覆刪除
  3. 嘻嘻!!其實今次我都無咩點整,係拿下材料同最尾整形狀囉,其他都係男同學做晒

    回覆刪除