2007年2月13日 星期二

翻生ar

2007年2月10日星期六,原本我係放6點架,不過我返左寫字樓幫個會計做野,所以我3點就放左工啦,放左工我出左旺角行街,嘩!鬼咁多人,所以行左一陣就走左,去左尖沙咀的Tiffany度買禮物比Pong,慘啦!都咁多人,買完好快咁走lu。

我一個人行到6點幾等佢放工出尼搵我,去左ucc coffee度一路食公司三文治一路等佢,佢黎到仲叫左個套餐食,佢個飯好好味ar我都食左好多,食完野行左一陣佢就買左條褲啦,幾快ar,之後就坐地鐵去銅鑼灣,因為隻介子唔岩size而尖沙咀又無貨,所以走到咁鬼死遠。

返度觀塘去左apm買票睇戲,因為我睇預告見到隻猴子好得意所以想去睇,以前剛剛同Pong拍拖時都好鐘意夜媽媽去睇戲

成套戲我比較喜歡隻恐龍同猴子,都幾好笑

沒有留言:

張貼留言