2007年2月3日 星期六

羨慕

唉!人地星期六一係長短週,一係唔洗返,而我就要坐到6點先走得,我好慘呀不過如果manager走左我都可以偷走嘅,而且老闆都好少会係度,又唔會打返黎嘅
星期六又無野做,搞到我鬼死咁悶點算好呢??

4 則留言:

  1. 嘩...坐到6點至走得呀??? 好過份bor (以打工仔心態 ) ...人o地至多1點根嘛... 其實我覺得...無o野做係應該放D員工走o架!!

    回覆刪除
  2. 咪係咪係...老闆又可以早走喎...唔公平

    回覆刪除
  3. 如果個個星期六都要坐到六點..又無ot錢.. 搵工走佬啦...無野做喎..返去淨係坐.好悶架.

    回覆刪除
  4. 咁又係,有野做又辛苦無野做又辛苦,都唔知想點..唉!!

    回覆刪除