2007年2月23日 星期五

悠長假期

26號返工啦,尼個新年長假又放完lu,真係唔係咁想添。。。

年三十嘅朝早就同Pong搭車返深圳再坐車去章木頭,一開始就買左一大堆零食,差不多每日都係食、睇碟、瞓,真係肥左幾廿磅ar。

其係我返去都係想食一樣野,叫做沙鍋粥,雖然係街边度食,比人覺得嘅感覺好唔乾淨,但其實眼不見為乾淨啦。不過...我返左去4日,佢4日都無開ar,真係有d唔開心,第一日仲差d無野食添ar,平時開到好夜食市9點幾就唔做生意,等新年的來臨,一到12點煙花爆竹真係响過不停,好恐怖。

初二那晚Pong嘅爸媽都返左來,一齊去食晚飯,鎚骨...真舒服,不過我地就晚都走lu,Pong爸媽昨天先回來

Pong初四已經返工啦,得我一個真係好無聊,都唔知做咩好。

我地係章木頭度搭火車去深圳,當我地係深圳出閘時,好多人排隊等出閘,之後我見到有個香港男仔入左張票,但點知比個大陸人出左閘喎,但個大陸人隻手係無拿住票喎,點知我見到個香港男仔傻左咁企係度,不過有樣野好奇怪,就係個大陸男人無買票點入閘呢??

有時我真係唔想話內地人的不是,不過佢地有時真係好黑人憎架。。。

1 則留言:

  1. 有時我真係唔想話內地人的不是,不過佢地有時真係好黑人憎架。。。。 我好認同你呢句呀!!!

    回覆刪除