2007年2月14日 星期三

門徒


昨日係公司諗住上網係百老匯度訂票睇門徒,有我最愛的劉德華ar,一入到去,嘩!好的座都比人揀晒lu,仲要貴五蚊添ar,情人節真係搶錢日。
返到屋企食完飯大家坐係度睇電視,Pong話好想睇,見到零晨12點幾仲有位,佢就好快手咁訂左啦,12點ar睇完都2點幾lu。
睇完成套戲我都唔覺得累,可能因為我太鐘意劉德華啦,再加上有吳彥袓添,睇完心情都開心d,整體黎講真係幾好睇,如果比我再睇一次我都會睇。

3 則留言:

  1. 嘩, 真係超級fans呀, 咁夜都仲睇 祝你情人節快樂呀!    

    回覆刪除
  2. 雖然我好鐘意佢,但我唔會好似d粉絲咁,係某某地方由朝等到晚

    回覆刪除
  3. 我初初驚悶咋...見你咁講... 得閒去睇下先!!!

    回覆刪除