2007年2月5日 星期一

禮物

係上個禮拜我已經收左倩人節禮物啦,好開心ar,係一隻介子ar



身為女仔嘅我梗係得一想二啦,所以昨日我買左條頸鍊比自己,我梗係唔洗Pong買比我啦,唔通真係想佢破產咩



昨日行左好耐街ar,2幾去左中環,經過皇后碼頭,嘩!皇后碼頭真係拆晒lu,之後行到嘉年華,真係好想入去玩架,不過今日行街嘅目的係買新年野,跟就就坐丁丁去左銅鑼灣,行左好多鋪頭都唔岩ar,真係有d唔開心。死啦,我發覺越來越男仔頭啦,我唔鐘意睇裙、以家好潮的令令查查衫、高跟鞋,反而鐘意波鞋、牛仔褲、一件過嘅T-恤

不過最尾都係返左中環買左對波鞋,但衫同褲都揀唔到ar,點算好呢??


其實今日我試過3條褲架,不過我發覺肥左呀,以前嘅size都唔岩啦,所以搞到我好唔開心,無心機買。

所以由今日起食完飯之後我都會食一個西柚消化下,我以家真係接受唔到自己個身形啦。

4 則留言: