2007年2月15日 星期四

情人節2007

昨日係情人節,原先我諗住唔出街係屋企食飯就算啦,不過返到屋企同Pong坐係度又無事做,見到隻龍貓連水樽都無,所以我地就去旺角買個水樽比佢啦。都唔知點解隻龍貓又唔係我,點解要我地買喎...

真係好鬼多人ar,但我行到百老匯戲院附近見到一大堆人圍住唔知睇咩,我咁八掛梗係去睇啦,點知比我見到好大隻聖班納ar,佢仲帶住口水堅添。

因為太多人睇的關係我好辛苦先影到兩張相,一張仲好唔清添...



睇完狗就去左影貼紙相啦,好多人 ar,影相又要排,用較剪都要排,所以我都係影咭算啦,反而咭係無人影。

影完都無咩心機去行啦,所以都係搭車返屋企,我地都係係屋企樓下買麥記好d,唔洗等ar,咁都幾開心呀。


屋企無scanner ar,所以用相機影,有少少模糊。




3 則留言:

  1. 情人節有情人已經好好存架啦!!

    回覆刪除
  2. vickie...我地行左1年9個月囉 因為我男朋友唔多鐘意影相,所以行左咁耐得四、五張合照咋 carol...你地四個陪你呀

    回覆刪除