2014年5月31日 星期六

突然想起媽媽

2014年5月31日
今日突然想起阿媽,
佢已經走左8個月啦,
以前都無諗過如果佢走左會點,
以家覺得算係習慣左啦,
可能我一直都唔係同佢住嘅關係啦,
不過以前佢有時都會打比我問我,關心下我,
之前係facebook睇過人地嘅分享,
我地搵媽媽有好多樣野,
但搵老豆只有一樣,
就係問老豆阿媽係邊,
其實都好岩架,
每次阿媽唔聽電話之類,
我都會打比老豆問阿媽嘅。。。

。。。。。。。。。。。。。。。。
突然又諗起我D古老親戚同鄉,
我屋企住係青衣有好多街坊都係同鄉,
住左廿幾三十年,
我地同鄉人好得意架,
知道你屋企人過左身,
見到你都會搵路走,
好似怕左你咁,
我姑丈就係一個例子啦,
老豆去飲茶,
見到我老豆好似唔識咁,
就連殯儀館都無去,
只係之前姑姐比左D帛金就算啦,
就算係朋友都會黎裝支香啦,
我地鄉下係咪無人情味呢?

4 則留言:

  1. 咁都有嘅.........!
    親戚一場都咁.....唉!

    回覆刪除
  2. 係咪老人家怕想到「死」呢樣野?? 忌諱??
    我媽媽對人好有心,但是好怕提起死去的任何親朋...
    而我,就好怕死人,所以任何親戚過身,我都唔敢去殯儀館,會發好多日惡夢...

    回覆刪除