2014年5月21日 星期三

疑病症

2014519
放工去左家計會做抹片檢查,
唔知點解次次都好緊張,
緊張我就急屎,
都有3年無做尼個檢查,
2011年時打左子宮個疫苗,
由上年9月開始,

其實M黎都覺得有D問題,
有個部位特別刺痛咁,
本來黎3日嘅,
但多左一日,
總之就覺得自己唔多正常,
不過畏疾忌醫嘅我,
拖到以家先做下檢查,
不過都要4-8星期先知道結果,
希望報告係無病變啦,
其實我應該做個詳細D,
照下超音波嘅

昨日我嘅失憶症又好似嚴重左啦,
平時係公司或屋企,
行到某個地方會突然忘記行過去做咩,
或者拎咩,
要諗好耐先記得返,
但昨日真係好驚,
同事叫幫佢係個Excel度整野,
隔左2分鐘都無又返同樣嘅野,
但我個腦竟然一片空白,
下...突然唔記得左點整,
但頭先先整過黎咋,
個刻真係好驚,
不過到最後都搞掂左
死啦!我係咪個頭近啦

2 則留言:

  1. 年紀漸長,婦科檢查一定要每年做,年紀大咗,記性係會差,我都係咁

    回覆刪除
    回覆
    1. 之後真係要KEEP住做呀, 等自己安心D, 做女人真係特別多病嘅

      刪除