2014年5月23日 星期五

8個月軒軒

2014519
放工返左青衣食飯,
好似好耐都無返屋企啦,

軒軒(細姨甥)個時都仲未識企嘅

扶住野都企得OK啦


佢真係少見我,
我入門口佢就望到實咁,
仲笑得衰衰咁


食飽奶奶就瞓覺啦,
瞓左2個鐘就起身


尼位小朋友有兔唇,
以家做左縫合手術,
將來一路一路咁長大,
都要做好多手術架

。。。。。。。。。。。。

又係電腦搵返晉晉8個月時嘅相,
張晉晉同軒軒拼埋,
佢地似唔似樣呀??


7 則留言:

  1. 我有個朋友個小朋友都有兔唇,小時候只做過兩次手術,依家大個了都唔覺佢曾經係兔唇

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁你朋友個小朋友幾多歲呀??我姐姐話佢地10幾歲都仲要做手術喎, 以家D醫學技術咁犀利

      刪除
    2. 佢依家好大個喇,不過佢係住加拿大,可能加拿大啲醫術好啲啦

      刪除
    3. 以前做手術都係加拿大做架?我上網睇台灣又係做得好好,少少疤都無架

      刪除
    4. 係呀,佢係加拿大出世,其實唔係越細個做越好嗎,點解要等到十幾歲至再做收術

      刪除
    5. 係呀, 越細做越好架, 我姨甥3個月大時已經做左縫合, 但口腔同個鼻本身係隔住左, 得好細個孔, 但我姨甥係無左個舊肉阻隔住, 所以醫生話, 佢一路發育就要路檢查, 睇下發育成點再去做喎

      刪除