2014年5月13日 星期二

中藥

2014年5月13日



尼排成日都去睇中醫,
日日都有中藥飲,
真係好鬼苦架,
不過睇左中醫之後,
我嘅傷風感冒好似多左,
唔知係咪代表我身體好左呢?
之前上網睇左一編野,
唔記得係邊睇啦,
詳細就記得唔清楚,
大約係講,身體好嘅人就會有少病,
因為係身體裡嘅益毒對付緊壞毒,
所以就會病啦,
而身體差嘅人就少病都無,
即係好似我咁,
睇中醫前真係少少傷風感冒都無架,
不過睇尼個中醫真係要戒好多野架

。。。。。。。。。。。

冬菜湯,豆腐,啤酒,牛。。。
都唔食得飲得,仲有好幾樣架,
不過我連冬菜湯都唔飲得真係幾出奇,
我最愛嘅蕃茄薯仔湯都無得飲啦

。。。。。。。。。。。

星期六去睇醫生時,
佢隻貓貓陪佢一齊睇病,
不過我拎相機出黎時佢真係走得好快呀,
好得意

希望皮膚快D好返啦。

23 則留言:

  1. 點解冬菜湯....連蕃茄薯仔湯都唔飲得呢?
    中醫一向都要戒口,不過個個中醫都唔太一樣.......
    但是,我越來越覺得,西藥只是治標,西醫樣樣都唔使戒口,因為佢地其實係呢方面根本無研究,只是用藥「制」住病徵,中醫相反,等佢發出來,讓身體自己調節,加埋食藥調理,咁就自然好多野要戒

    就算無病,冷飲冷食對身體唔好呢,保重

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都唔知呀, 冬菜湯唔知係咪涼呢, 但係炒菜個D又OK喎, 以家我連刺身都無食啦, 因為佢話對子宮唔好喎, 夏天真係戒唔到凍飲架, 不過會飲少D囉, 同埋佢連甜野糖水都唔比我飲架

      刪除
    2. 是啊,生冷野在中醫的角度很傷身,因為個胃其實是好暖的,食物生冷...先傷脾胃,消化就不良,老一輩認為,個肚暖(即是腸、子宮位)好緊要,血氣行得唔好,影響好多野,我唔知你咩事,不過以前我身體虛不受補,又有火,所以,生冷的、魚湯(易搞肚喎)、寒涼的、補的都唔食得,好多野都要戒.....

      炒菜有鑊氣,就可以食 XDDD

      不如今年你試下戒足口,唔飲冷飲,睇下體質有冇好轉。

      刪除
    3. 次次睇中醫個醫師都話我身體好差, 之前夜晚瞓瞓下覺會流晒汗, 仲係好勁個隻, 佢話我腎虛囉, 以家其實我都係主要睇皮膚, 跟住我同佢講, 我話想調理身體, 佢話佢開嘅係保藥黎

      我都有戒口, 但有時都會唔聽話, 不過都係食少少囉, 我都想身體好D, 所以都會努力Keep住戒口呀

      刪除
    4. 噢,你是盜汗,是腎虛...
      我之前都有,冬天都會成身汗,咁好傷身
      但是有藥可以治,慢慢治就OK
      趁後生要整好個身子,我真的發覺,體質呢樣野,先天因素影響好大,朋友們底子本身好,一向都少調理都冇咩事,而我本身底子差,好容易累~~

      刪除
    5. 醫生都係咁講,我有時連夏天都會架,好辛苦,蓋被又身體濕晒好唔舒服,唔蓋被又好凍
      以家都keep一段時間囉,不過我男朋友都話我食左中醫之後皮膚好左好多

      刪除
    6. 咁就好了,慢慢來啦,絕對醫得好呢 ~~
      街賣的粥唔好食咁多,粥如果沒加薑,其實好寒涼,尤其白粥

      刪除
    7. 老人家係咁講囉,出面的粥,要睇下間舖點煲,如果貪快,白粥其實是用磨細的米煲一陣就熟,寒涼嫁,在家呢,我地一般都加塊果皮,化氣,或者如果有肉就好D,菜乾湯、雪梨水、綠豆沙呢D都寒涼,我呢,食雪梨會咳呢,人人唔同

      刪除
    8. 哦, 我諗出面嘅粥都係貪快架啦, 唔會咁講夠, 不過我食個時都食唔到果皮味, 食野真係要好小心, 唔係樣樣都岩食

      刪除
  2. 皮膚藥都係袪濕同調理消化,戒口好吸收啲

    回覆刪除
  3. 回覆
    1. 仔仔媽,你年年驗身就會好長命 XDD

      通常好少病的人,都唔肯定期驗身,所以一病就好大劑,藥煲子呢少少唔舒服就去睇醫生,大病初發即刻知

      刪除
    2. 咁我每年都有去抽血、做心電圖呢啲驗查,試過便秘個幾月,我都即刻睇醫生照下腸,好彩無事,我唔係啲有事怕見醫生啲人o黎

      刪除
    3. 我就係最怕驗身個D人黎架,我以前生痣瘡,次次去便便都好多血,我都唔會去睇醫生架

      刪除
    4. 哈, 唔知點解入到個診所我就覺得好驚架, 所以以前傷風感冒我都唔會睇醫生

      刪除
  4. 要介口很慘唷
    但身體要緊
    忍忍啦火火妹

    回覆刪除
    回覆
    1. 我曾經有個工友,話佢有敏感,醫生話呢樣唔食得、嗰樣唔食得,飯都話唔食得,咁佢就話︰咁我好快就食得元寶爉燭香,哈哈

      刪除