2014年4月7日 星期一

schedule book

201447


前幾日買左本schedule book
其實我都唔知買黎做咩,
只覺得好靚好得意所以買,
因為我係一個唔會跟時間表做野嘅人,
世事太多變數嘛
不過我以家用黎寫我做過D,
我發覺我越黎越無記性,
前幾日做過咩真係可以唔記得,
如果將來有老人痴呆,

希望都有個記錄嘛,

4 則留言:

  1. 哈,我以前都貪靚買過好多記事本、日程本....結果年尾了都未用過,而家年紀漸長,我記性差了好多,火火妹你仲好後生,應該仲好好記性

    回覆刪除
  2. 電影及現實生活也有人用寶麗來記錄做過的事

    回覆刪除
    回覆
    1. 曾經我都有諗過每天都影一張相的, 但做左一個禮拜就無影啦, 哈

      刪除