2014年4月12日 星期六

放生

其實一直都好想去放工,
但又唔知可以從咩途經去做,
之前聽潘紹聰講,
如果食魚食海鮮去放生根本無意義,
放生完又食返,
但叫我戒又唔得喎,
不過我唔食田雞同水魚,
可以放生尼D,
剛剛上網搵過資料,
見到2012年有個新聞,
D人去放生田雞,
結左30隻田雞死係海邊,
放生變成殺生,
哈,咁即係放定唔放呢??

2 則留言:

  1. 我都覺得放生係把鬼,想積陰得,最好就係食素,搞啲生物做嘜

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀, 成日都有人話放生=殺生, 好多都唔識應大自然就死左
      我都好想試下食素, 但我男朋友又唔得喎, 不過我都盡量食少D肉囉

      刪除