2014年4月16日 星期三

爺爺

不經不覺爺爺已經離開我10幾年啦,
佢走的那天是媽媽的農曆生日,
已經記不起是那一年啦,
那天早上10點接到姐姐的電話,
話爺爺差不多了,
我就由屯門坐的士到廣華醫院,
可惜去到他已經走了,
佢有3個孫,
哥,姐,我,
佢最錫係我,
因為媽媽,爸爸同嬤嬤都要搵食,
所以由出世到小學五年班都是他帶大的,
記得有一天我跟他瞓到半夜我跌落床,
但我只識坐在地下,
他突然醒了我才繼續瞓,
有一天早上瞓醒喊得利害,
佢即刻走去廚房沖左支奶比我飲,
小學由小一到小五都係爺爺送我返學,
接我放學的,
我返下午班的,
每天都會一起食中午飯,
中午飯的餸菜都是蝦乾和一碟菜,
或者咸魚,雖然簡單,
但現在已經沒有這種味道,
跟他一起食中午飯,
都會一邊食一邊睇粵語長片,
其實我都幾鐘意睇架,
到放學他有買一個麵包給我,
每次都係一邊行一邊食,
校長好鐘意企係角落頭位望住我地,
每次校長都會同我講又有麵包食啦,
直到小六,
爺爺腳眼開始損,
雖然有睇醫生,
但佢用古時的方法,
用把刀浸水,
用銹水浸腳,
搞到越黎越嚴重有食肉菌,
到最後要切腳,
由小六開始姑姐接我放學,
等到媽媽放工,
才接我返屋企,
無幾耐食肉菌到第二隻腳,
而且又中風,
無左兩隻腳,
所以到最後係老人院住,
每次爺爺見到我都會喊,
我又會跟住喊,
之後我都少去探佢,
到以家我真係有D後悔,
雖然佢比我的記憶只有少量,
但我成日都會記掛住佢,
如果我當時常常去探佢,陪佢就好啦
這個世界上真的沒有如果,
想起"如果"已經太遲啦

2 則留言:

  1. 人生真係有好多遺憾,我父母過身,我都唔能夠返去見最後一面,真係失去至會想去珍惜

    回覆刪除