2014年4月2日 星期三

2013年12月喪行東京之旅 Day 4

20131216

又要寫返轉頭啦,仲有1日嘅東京之旅都未寫,
尼日我地去左迪迪尼水世界,
迪迪尼嘅門票係東瀛遊買架,好似HK$9XX
聽到水世界仲以為係睇係水上面生活嘅生物,
點知都唔係嘅,其實都有點失望架


好似一早7點幾起身就梳洗,
係迪迪尼門口有間餐廳食左個早餐,
雖然個日係星期一,
但都好多人呀

坐緊迪迪尼地鐵入去啦


入到場見到好多bb車,
泊得好整齊好好呀







其實都未咩影相,
因為成日都係行行行同埋行
真係有d累,
不過我地都有玩晒佢裡面嘅遊戲架,
睇埋煙花先走架,
個煙花真係好靚架

跟住坐地鐵去左東京站,
但唔記得做咩啦...哈

以後真係要寫低佢先得啦

6 則留言:

  1. 回覆
    1. 都係迪士尼野, 不過有D船仔玩囉, 但我未去過普通嘅迪士尼, 所以唔知有咩分別

      刪除
  2. 火火妹 以後妳的 BF 要在旅程中多做一件事
    就是為妳記錄......嘻嘻
    之前學了的日文今次一定大派用場 ^_^

    回覆刪除
    回覆
    1. 吖, 頭2日都唔夠膽講架, 第3日先講左少少, 真係好少, 怕我講完人地答返我, 我聽唔明呀

      刪除