2007年8月2日 星期四

大食

我發覺我最近越來越大食,唔知係咪因為我知道自己會做運動所以越食越多,有時Pong都怕左我

Haha   朝早返到公司食完一個面包,11點幾我就會食幾塊餅同零食,2點食豐富嘅午餐3點幾又食餅同零食,直到6點幾出到旺角Pong同我食野,有時麥記、面包或者撈撈撈,不過尼排都係食面包多,做完gym返到屋企我又會食飯,食完飯都10點幾11點啦。


有零食係公司的話我就會心私私想食,但唔買的話口痕嘅時候會好辛苦

10 則留言:

  1. 嘩....真係好大食喎 , 我公司無零食 , 有時的確幾悶同牙痕

    回覆刪除
  2. 係咪有左呀............

    回覆刪除
  3. 嘩...火火妹...食量好勁下bor!

    回覆刪除
  4. 妳係咪近得我多,俾我傳染咗呀?

    回覆刪除
  5. 火火,你越來越大食喇...

    回覆刪除
  6. 我有陣時間唔中都會係咁呀.不過.要小心啲呀.如果一唔小心就好容易肥番架喇...

    回覆刪除
  7. wow....食得好似多左少少wo.... 唔好以為做gym減好多就係咁食啦....

    回覆刪除
  8. 我認同, 想食冇得食真係唔知點咁

    回覆刪除
  9. 淡普洱 , 你都覺呀 包 , 梗係唔係啦 VickiE, 唉!咪係囉,都唔知點好 carcar, 可能係呀 月月 , 我個肚都無生蟲都咁大食呀 紗也加 , 就算我以家大做動運都唔覺得瘦呀 Kent, 其實初初我真係咁諗架,所以姇開左個頭收唔返呀 嘉莉仔 , 會無心機做野架

    回覆刪除
  10. 咁你而家keep住做gym...但食多左野..咁磅數有無肥到呀???

    回覆刪除