2007年8月6日 星期一

種花

前日Pong幫我d/l左隻"開花吧!小型機械人"嘅NDS game, 玩玩下又幾好玩, 搞到我昨晚唔捨得瞓, 玩到2點幾



今日下午食完飯睇左一陣Blog又攞部NDS出黎打, 死啦! 我以家覺得好忙呀, 又要睇Blog, 又要打機, 以家又要睇"換換愛"啦

12 則留言:

  1. 你都真係好忙丫....不過忙還忙都要睇哂我地咁多個blog架....呵呵...死未@@..

    回覆刪除
  2. 火火妹呀...........其實你可以一路睇電視, 一路打機, 一路望下個blog 架.........

    回覆刪除
  3. 真係好忙咁 bor , 不過唔好沉迷呀

    回覆刪除
  4. 隻game玩咩o架???   哎呀~你o係office有時間玩未好囉! 好過忙嘛!

    回覆刪除
  5. Kent, 係嘅 死狗正, 睇左啦 包, 我唔可以一心幾用架 淡普洱, 咁又唔會, 玩到爆機之後搵唔到新game的話, 我又會打佢入冷宮 樂樂, 笑咩喎 VickiE, 用個機械人種花囉, 食完飯咪玩到2點囉

    回覆刪除
  6. 原本我都想買NDS來玩...就係怕無晒時間做其他野SO放棄左... 換換愛好睇呀 仲有韓劇"咖啡王子1號店"都唔可以放過~

    回覆刪除
  7. 係點玩嫁?我都想玩呀! 我想問...你係個blog上既公仔圖案係點整呢?唔知點解...我整親都出唔到黎..無野睇囉! 你可唔可以教下我呀?thanks

    回覆刪除
  8. 咩GAME嚟架???好好玩架???等我都DOWNLOAD嚟玩吓先......

    回覆刪除
  9. 袓兒豬 , 咁又係以家我淨係固住打機咋 , 又有新劇呀 , 等我睇下先。 紗也加 , 好好玩架

    回覆刪除
  10. 個game叫咩名呀?等我Download嚟玩下先!

    回覆刪除