2007年8月16日 星期四

冷落

自從Pong幫我d/l左隻新game之後, 每日一有時間我就打機, 少左同Pong吹水, 今朝臨出門口前叫Pong起身, 佢發我脾四, 話我唔理佢, 頭先我打比佢講左兩句都無就收左線, 到以家佢都無打過電話比我。唉!

6 則留言:

  1. 即係 pong 開始警告妳 , 唔好再沉迷打機 , 係時候關心下佢啦 , 再沉迷既 , 後果係點 , 我諗你都好清楚

    回覆刪除
  2. 你沉晚冷落左佢啦.........今晚氹返佢啦...........

    回覆刪除
  3. 唔..佢撤嬌呀.....想你留意佢多d......咁你今晚就.....

    回覆刪除
  4. 咁你就唔好成日打機唔理佢啦....

    回覆刪除