2007年8月7日 星期二

清潔阿姐

我公司有個做差唔多3個月嘅清潔阿姐,佢返8點半嘅,初初我都覺得佢ok架,不過有樣野我好唔鐘意,咁公司Reception張雲石枱每日都會有一份當日嘅報紙,佢好興隻手一路抹,隻眼一路睇仲要睇好耐都唔捨得放手喎,大嬸呀好心你一早返到公司睇完份報紙先做野啦,最搞笑係聽到有人開門就即刻放低份報紙喎,唉!真係又要睇又要驚喎。

9 則留言:

  1. 抹完先睇唔得咩.........

    回覆刪除
  2. 好耐冇上來...因為電腦有事...足足有半個冇得用...今日整好啦!!!

    回覆刪除
  3. 我公司個姐姐好神秘架.佢永遠都喺我哋番工之前做哂啲嘢.我哋番到公司果陣時佢都走咗架喇~

    回覆刪除
  4. 柯比布, 我都覺呀 包, 我都想問佢 L, 咁咪好囉 紗也加, 咁犀利, 咁佢幾點返工呀??

    回覆刪除
  5. 樂樂 , 即係好似我咁返緊工又要寫 Blog

    回覆刪除
  6. 我都唔知佢幾點番架...我淨係知道佢喺我心目中充滿住神秘感呀

    回覆刪除
  7. 我o個邊o個個又係...但唔會放手! 只會扮o野地話... "喂~你睇下~呢度呢...點點點..."...撩埋人o地一齊睇!

    回覆刪除