2007年1月16日 星期二

So Cute

話說我12月份時返媽咪度食飯,見到東東同毛毛d毛長左好多,可愛幾多呀,真系好過夏天時比我媽咪剪晒d毛架。

其實好難得可以咁樣影到佢地坐得咁近架,因為東東最唔鐘意影相,每次我拿起相機佢就會即走架。

每一次返屋企東東又老過一次,我真系有少少怕,佢真係走左呀。畢竟佢都11歲啦,記得佢以前可以好活躍咁係張sofa就跳上跳落,連我媽媽都好怕佢會整親手嘅,但以家連跳都唔跳啦,做人最害怕就係生離死別...

毛毛扮聖誕狗係咪好可愛呢??雖然毛毛比東東细,但佢都唔識跳sofa嘅,得把聲開門又吠,連電話響都吠個不停,有時真係煩死人,鬧佢又扮個可憐樣出黎,最慘係到以家佢都仲未識得係應該去廁所嘅地方去廁所呀...

2 則留言: