2007年1月31日 星期三

巴蜀風

昨晚我應該要返學嘅,但我偷懶無返工去左深圳食飯囉

yeah,我係深圳食飯多數都係去食兩樣野,一打边爐,二就係四川菜,今日我揀左四川菜,我地差不多兩個月無返深圳食飯啦

單據一張

我兩只手指呀



我最鐘意就係食蟹啦...不過無咩肉,個蟹蓋係用來裝飾架

尼個湯好好味架,唔知叫咩蟹粉咩...

我黎過尼度食四、五次,每次都會叫佢


最清淡就係佢...係菇菇黎架

尼個我都最鐘意架,每次我都會叫嘅

整d汁上去食架,d汁係酸酸辣辣咁,勁好味呀


最後一個餸,係甜品,我無食過,因為好鬼飽


唔知咩來,我係碟蟹度搵到好多出黎,食到佢條舌好痺


成日影相都唔正經


食飽啦...坐的士去火車站lu

沒有留言:

張貼留言