2007年1月22日 星期一

Enjoy

昨日放假lu

愛睡的我梗係瞓到十二點幾啦,起身時已經得我一個咋,因為Pong要返工,佢弟弟又出左街,而uncle同aunt前日已經返左大陸未返,雖然得我一個,但係我都唔覺悶,反而好
enjoy

食完個公仔麵梗係要郁動下啦,就去執下屋囉,一路聽歌一路執屋,又做下facial mask幾好呀,唔洗怕比人見到我做facial個樣嘛,真係好耐都未試過開到部机咁大声黎聽歌呀。

四點幾Pong返黎啦,佢仲買左薯條比我食呀,真係估都估唔到wor,六點幾佢弟弟都返黎啦,我地三個每人拿住部NDS係度打麻雀...哈哈哈,原來好好玩呀,仲好玩過真係打麻雀。

沒有留言:

張貼留言