2007年1月15日 星期一

芒果班戟.

哈哈哈...以家每逢星期二、四我都會上蛋糕課,阿sir仲話每一堂都會做一個蛋糕架...yeah

其實除左中學時有家政堂做過下蛋糕之後,其餘嘅日子都少係廚房,雖然個蛋糕唔係我一個人做晒,但我都好比心機架,到最尾都食得落嘅...

上一堂就做左芒果班戟...


我地每一組都有四位同學,每組做兩個蛋糕,所以我地每人可以拿一半返屋企...


初初阿sir話做班戟時我有少少唔明,班戟唔係一塊塊夾d野之後卷住咩,點解會係蛋糕嘅??


好可惜我唔鐘意食芒果呀

所以我一啖都無食過,不過我一路做時都有偷食過d蛋糕,好好味,我梗係買花讚花香啦...yummy



沒有留言:

張貼留言