2007年1月17日 星期三

紅豆綠茶撻

昨天又係蛋糕堂啦,今次係做紅豆綠茶撻呀

我就最鐘意食紅豆啦,所以今次我好開心,未做之前阿sir會解說一輪,但我都唔知阿sir講緊咩

首先梗係要做左個撻底先啦,其實做撻底都幾難架,又唔可以太薄又唔可以太厚,搞到我好似玩泥膠咁
。個撻焗左15分鐘到就ok啦,我地都算做得ok啦,我見有D同學因為太厚所以焗出黎好似曲奇餅咁。
等到凍左就溝好D綠茶粉同其他配料,就放落個撻度,之後就放係雪櫃等15分鐘

再攞出黎就放埋紅豆上面,阿sir話有時間可以再放係雪櫃,不過因時間關係,我地就無再放係雪櫃啦

望落去係咪好好味呢??我仲一路做一路偷食紅豆呀

尼個係阿sir做架,其實阿sir做嘅咪同我地一樣,不過多左三塊葉啫

成個過程完成左之後就梗係食返一個先啦...我食左一啖就oh,my god,係超甜呀,其實係因為D綠茶粉太甜啦,結果我都係左一半就

沒有留言:

張貼留言