2011年10月7日 星期五

又要見

9月尾個時同媽去左醫院搞掂晒d野, 就係等醫院打黎話幾時可以電療

岩岩姐姐打比我, 話18號又要去見醫生, 叫我請假去, 因為姐姐尼排放得太多啦, 其實我一個陪媽媽去我真係有d驚架, 唔知醫生今次講d咩, 真係好擔心呀~

可能醫生商量過要轉做化療掛~

8 則留言:

  1. 雖然實際上幫唔到妳d乜 , 精神上我都會默默支持伯有
    [版主回覆10/07/2011 15:30:35]謝謝你!!!

    回覆刪除
  2. 你地兩個都要加油呀.
    [版主回覆10/07/2011 16:19:03]謝謝你!!

    回覆刪除
  3. 無事的, 不要太擔心呀!
    God bless your family!
    [版主回覆10/10/2011 09:39:22]知道!!謝謝!!

    回覆刪除
  4. 有時有d事點都要面對,最重要大家都在支持你,有咩不要放在心,有事可以的話就同家人、朋友講,等大家一齊同你分析同支持你!
    [版主回覆10/10/2011 09:39:49]謝謝你!!!

    回覆刪除
  5. 會好起來的,放心~
    [版主回覆10/11/2011 09:41:26]謝謝你!!

    回覆刪除
  6. 電療不辛苦的,但必需連續進行,一星期要去五天.先做一個模遮住傷口周圍的皮膚,
    化療就不同,很受罪的.
    總要勇敢面對的.多d關懷.鼓勵媽咪.一切都會過去的.擔心是難免的.
    [版主回覆10/11/2011 17:45:50]謝謝你!!!由8月頭到做完手術到以家, 都仲未排到期做電療, 以家醫生又無端端話要返去見佢, 搞到我媽媽擔心左幾日, 又唔知做咩事喎~

    回覆刪除
  7. 估估下最辛苦.折磨人.希望沒事啦!
    通常要等傷口好返埋口,同埋手臂要舉高到一定高度(左手由後腦摸到右邊耳仔).
    才能電療.不然要先做物理治療.
    [版主回覆10/12/2011 09:38:34]上次劃位嘅時候都要舉高手呀, 痛到我媽媽死死下呀~謝謝你!!

    回覆刪除
  8. 重病真係令人不知所措,由其是至親至朋,家人同朋友支特好重要的,唯有多關心、多陪伴。
    祝福妳同妳的家人,加油!加油啊!
    [版主回覆10/12/2011 09:38:54]謝謝你!!!

    回覆刪除