2011年10月18日 星期二

今日...(更新)

今日下晝3點又要去見醫生啦,其實我都有少少擔心同緊張,唔知醫生今日又會講D咩

由8月頭媽媽做完手術到以家已經3個月啦,都仲未排到做電療,唉!!!都唔知仲要等幾耐

下晝1點鐘就即閃,趕去葵芳等阿媽,2點半交埋錢,開始等醫生叫名,等到差唔多5點先到,醫生話上次做完掃描發覺d骨嚴重左,d毒已經去到骨,以家佢背部的骨都會成日痛,所以話想打補骨針先,每隔6-8星期打一支,維持兩年,因為佢以家食緊的荷爾蒙藥可以拖住先喎,遲d先再決定做電療,不過我記得上次佢講過做電療問我地打唔打補骨針,但今次點解又打左補骨針先電呢,真失敗唔記得咁問佢

之後我問佢點解唔直接做化療,佢話一下做到盡,怕第時無野控制
(大約的意思,詳細唔記得)
見完醫生去抽血,book左明天10點返醫院睇驗血報告再打針
我唔知醫生係咪覺得做完電或化療都無用,所以打補骨針算呢....唉!!!

8 則留言:

  1. 有沒有消息?
    唔好太擔心呀.
    [版主回覆10/23/2011 19:46:26]知道!!!其實以家已經好好多啦...謝謝!!
    [Kenix 小菠蘿昕回覆10/23/2011 00:39:48]睇到妳的留言...知道情況不大好.
    但點都好, 要好好照顧自己同埋家人. God bless you.
    [版主回覆10/18/2011 22:16:52]唉!!

    回覆刪除
  2. 唔好諗咁多喇. 醫生話未係時間做化療, 即係未係好嚴重啦.
    [版主回覆10/19/2011 12:06:17]已經係第4期啦, 擴散落骨啦~

    回覆刪除
  3. 不要太擔心, 努力~
    [版主回覆10/19/2011 14:47:53]知道~謝謝!!

    回覆刪除
  4. 我都明白妳d個時候係好擔心,但妳都要好好take care自己
    [版主回覆10/19/2011 18:02:42]知道!!謝謝你!!

    回覆刪除
  5. 我覺得個醫生講到唔清唔楚,你有唔明、應該可以約家人一齊去問多一次,點都要有個明白!希幫你媽媽早日康複啦!
    [版主回覆10/22/2011 09:21:06]謝謝你!!
    [開心人回覆10/21/2011 23:32:34]支持你
    [版主回覆10/20/2011 09:13:08]要下個月先再見醫生囉, 今次姐姐去啦~

    回覆刪除
  6. 都唔擔心得咁多了.見步行步.
    希望早日康復.
    我奶奶沒打針.但好唔好彩兩個月前在商場被人撞倒又是傷了那邊賻骨裂.到宜家都未好返.
    [版主回覆10/21/2011 11:07:42]比人撞親咁唔小心, 祝你奶奶早日康復~
    謝謝你!!

    回覆刪除
  7. 祝你媽媽早日康復!
    [版主回覆10/22/2011 12:12:45]謝謝!!

    回覆刪除
  8. 明白你嘅心情:自己又緊張,梗係亂啲架喇。不如試吓當你諗到要問醫生嘢嘅時候,寫低佢,下次見醫生帶埋張紙去,咁咪唔怕唔記得囉。~~~加油呀!
    [版主回覆10/22/2011 21:13:15]我知道啦,不過下次見醫生我叫左姐姐去,因為姐姐嘅理解力好d

    回覆刪除